Header afbeelding
HUISARTSEN KLATTE EN CLEVERINGA
Zeilstraat 1 8605 BK
Sneek

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Meestal verloopt het contact naar ieders tevredenheid. Toch kan het gebeuren, dat u niet tevreden bent over de behandeling of bejegening.
Wanneer u over deze zaken binnen onze praktijk een klacht heeft, dan zouden we het op prijs stellen als u dit met ons wilt delen. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Dat kan op de volgende wijze:
1) In een gesprek met uw huisarts of een van de andere praktijkmedewerkers
2) U kunt uw klacht schriftelijk indienen

Het kan voorkomen, dat u na een gesprek met de huisarts nog niet tevreden bent of dat u vindt dat uw klacht niet goed is afgehandeld. Er is dan de mogelijkheid om een klacht in te dienen via de Stichting Klachten & Geschillen Eerstlijnszorg (SKGE). De klacht wordt dan door een onafhankelijke klachtenfunctionaris behandeld. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel.

SKGE
Postbus 8018
5601KA Eindhoven
T: 088-0229100
M: info@skge.nl
W: www.skge.nl